När flygbolaget har auktoriserat återbetalning vid ett inställt flyg kommer vi att börja bearbeta den. Du kan kontrollera statusen för din återbetalning i My Trips. Beloppet du är berättigad till återbetalas via samma betalningsmetod som du använde för bokningen.

Ibland måste återbetalningen begäras manuellt från flygbolaget. Processen kan ta lite tid (upp till flera månader). När vi har mottagit bekräftelse om att depositionen har återbetalats kommer vi att återbetala detta belopp via betalningsmetoden du använde vid bokningen.

På grund av de rådande omständigheterna kan denna process ta lite längre tid än vanligt.

Hjälpte det dig?

Relaterade frågor

Vill du omboka eller avboka ditt flyg själv? Kan jag ändra mitt flygdatum eller rutt? Namnet på min flygbiljett stämmer inte

Aktuell reseinformation

Mer om aktuell reseinformation

Flygstolen.se använder cookies

Cookies används för flera ändamål. Genom att acceptera ’Alla cookies’ godkänner du vår integritets- och cookiepolicy samt att ta emot icke-funktionella cookies. Genom dessa icke-funktionella cookies kan Flygstolen.se nå dig på andra webbplatser, bland annat baserat på de sidor du har besökt.

Visa detaljer
Alla cookies Nödvändiga cookies