Har du inte fått din biljett? Vänligen fyll i samma e-postadress som du använde vid bokningstillfället via MyTrips. Har du inte mottagit ett e-postmeddelande med din/dina biljett(er)? Kolla din skräppost. Fortfarande ingen biljett? Något gick nog snett när du angav din e-postadress. Kontakta oss per telefon eller via e-post, så hjälper vi dig.
Begär din elektroniska biljett
Relaterade frågor
Flygbiljett med transfertåg Missat flyg Inga mellanslag på flygbiljetten-
Visa mer
Vad är en e-biljett? Vad är ett boardingkort? Vilken information hittar jag på min flygbiljett? När får jag min biljett? Vad ska du göra med en e-biljett? Vad innebär det att min bokning är sammansatt av två enkelresor? Vad ska man göra med en elektronisk biljett? Jag har inte fått min flygbiljett Det finns ingen streckkod på min e-biljett
Aktuell reseinformation
- Flexibla ombokningsregler av flygbolagen angående Coronavirus mars 6, 2020 Senaste uppdatering oktober 13, 2021
- Corona åtgärder innan resa maj 14, 2020 Senaste uppdatering oktober 13, 2021
- USA: s reseförbud för européer upphävs i november 2021 mars 12, 2020 Senaste uppdatering september 29, 2021