Har du inte fått din biljett? Vänligen fyll i samma e-postadress som du använde vid bokningstillfället via MyTrips. Har du inte mottagit ett e-postmeddelande med din/dina biljett(er)? Kolla din skräppost. Fortfarande ingen biljett? Något gick nog snett när du angav din e-postadress. Kontakta oss per telefon eller via e-post, så hjälper vi dig.

Hjälpte det dig?

Relaterade frågor

Inga mellanslag på flygbiljetten Jag har inte fått min flygbiljett Vad ska du göra med en e-biljett?

Aktuell reseinformation

Mer om aktuell reseinformation

Flygstolen.se använder cookies

De används för olika ändamål. Genom att klicka på ”Alla kakor” samtycker du till vårt Integritets- och cookiepolicy och vi kommer att erhålla icke-funktionella cookies. Via dessa icke-funktionella cookies kan Flygstolen.se interagera med dig på en annan webbplats baserat på de sidor du har besökt.

Visa mer
Alla cookies Nödvändiga cookies