Har du inte fått din biljett? Vänligen fyll i samma e-postadress som du använde vid bokningstillfället via MyTrips. Har du inte mottagit ett e-postmeddelande med din/dina biljett(er)? Kolla din skräppost. Fortfarande ingen biljett? Något gick nog snett när du angav din e-postadress. Kontakta oss per telefon eller via e-post, så hjälper vi dig.

Hjälpte det dig?

Relaterade frågor

Inga mellanslag på flygbiljetten Missat flyg Jag har inte fått min flygbiljett

Aktuell reseinformation

Mer om aktuell reseinformation

Flygstolen.se använder cookies

De används för olika ändamål. Genom att klicka på ”Alla kakor” samtycker du till vårt Integritets- och cookiepolicy och vi kommer att erhålla icke-funktionella cookies. Via dessa icke-funktionella cookies kan Flygstolen.se interagera med dig på en annan webbplats baserat på de sidor du har besökt.

Visa mer
Alla cookies Nödvändiga cookies