När du bokar via Flygstolen.se kommer du att få en bokningsbekräftelse och kvitto i din e-post. Oftast tar detta 5-10 minuter, men i vissa fall kan det ta lite längre tid. Om du inte har fått en bokningsbekräftelse, vänligen kontrollera din skräppost. Om du inte har fått ett e-post, har något troligtvis blivit fel vid bokningen. Ta i så fall kontakt med vår kundtjänst.
Bokningsbekräftelse och kvitto
Relaterade frågor
Boka en biljett för ett ensamresande barn Vad är en codeshare-flygning? Behöver jag ange mitt passnummer när jag bokar e …-
Visa mer
Barnrabatt på flygbiljetter Vad betyder ”kombinerade enkelresor”? Hur kan jag betala hos Flygstolen.se? Boka med säkerhet Villkor för Airobot check-in service Vilka platser på flyget kan jag reservera när jag bokar en flygbiljett? Kan jag förboka säten och bagage på codeshare-flygningar? Kan jag använda en rabattkod eller ett erbjudande efter att jag har bokat? Hur bokar jag en sittplats? Din bokning har inte gått igenom, vad gör du? Vilka villkor gäller för en flexibel biljett? Voucher Vilket namn fyller man i när man bokar en biljett? Vad är Airobot check-in service? Lägga till bagage när du bokar din flygbiljett Online bokning – steg-för-steg
Aktuell reseinformation
- Flexibla ombokningsregler av flygbolagen angående Coronavirus mars 6, 2020 Senaste uppdatering oktober 13, 2021
- Corona åtgärder innan resa maj 14, 2020 Senaste uppdatering oktober 13, 2021
- USA: s reseförbud för européer upphävs i november 2021 mars 12, 2020 Senaste uppdatering september 29, 2021