När du bokar via Flygstolen.se kommer du att få en bokningsbekräftelse och kvitto i din e-post. Oftast tar detta 5-10 minuter, men i vissa fall kan det ta lite längre tid. Om du inte har fått en bokningsbekräftelse, vänligen kontrollera din skräppost. Om du inte har fått ett e-post, har något troligtvis blivit fel vid bokningen. Ta i så fall kontakt med vår kundtjänst.
Bokningsbekräftelse och kvitto
Relaterade frågor
Kan jag förboka säten och bagage på codeshare-fl … Hur kan jag betala hos Flygstolen.se? Så här betalar du via Klarna-
Visa mer
Barnrabatt på flygbiljetter Din bokning har inte gått igenom, vad gör du? Hur bokar jag en sittplats? Voucher Vad betyder ”kombinerade enkelresor”? Villkor för Airobot check-in service Kan jag använda en rabattkod eller ett erbjudande efter att jag har bokat? Vilka villkor gäller för en flexibel biljett? Online bokning – steg-för-steg Vilka platser på flyget kan jag reservera när jag bokar en flygbiljett? Vad är Airobot check-in service? Behöver jag ange mitt passnummer när jag bokar en biljett? Lägga till bagage när du bokar din flygbiljett Boka en biljett för ett ensamresande barn Vilket namn fyller man i när man bokar en biljett? Vad är en codeshare-flygning? Boka med säkerhet
Aktuell reseinformation
- Flexibla ombokningsregler av flygbolagen angående Coronavirus mars 6, 2020 Senaste uppdatering oktober 13, 2021
- Corona åtgärder innan resa maj 14, 2020 Senaste uppdatering oktober 13, 2021
- USA: s reseförbud för européer upphävs i november 2021 mars 12, 2020 Senaste uppdatering september 29, 2021