I vissa fall kan det hända att bokningen inte går igenom. Detta kan vara på grund av ett fel på hemsidan eller för att ditt flyg inte är tillgängligt längre. Som tur händer det inte ofta, men om du inte skulle få en bekräftelse på din bokning på ditt skärm, vänligen kontrollera:

Om du har fått en bekräftelse via e-post, kontrollera även din skräppost för att se om mejlet har hamnat där.

Om din betalning har gått igenom,  kommer du få ett mejl av oss och då kommer vi att göra vårt yttersta för att slutföra din bokning. Har betalningen inte gått igenom och du inte har fått en bokningsbekräftelse, behöver du boka på nytt. Om du tvekar kan du kontakta kundtjänst via telefon.

.

Hjälpte det dig?

Relaterade frågor

Behöver jag ange mitt passnummer när jag bokar e … Boka med säkerhet Villkor för Airobot check-in service

Aktuell reseinformation

Mer om aktuell reseinformation

Flygstolen.se använder cookies

De används för olika ändamål. Genom att klicka på ”Alla kakor” samtycker du till vårt Integritets- och cookiepolicy och vi kommer att erhålla icke-funktionella cookies. Via dessa icke-funktionella cookies kan Flygstolen.se interagera med dig på en annan webbplats baserat på de sidor du har besökt.

Visa mer
Alla cookies Nödvändiga cookies