I vissa fall kan det hända att bokningen inte går igenom. Detta kan vara på grund av ett fel på hemsidan eller för att ditt flyg inte är tillgängligt längre. Som tur händer det inte ofta, men om du inte skulle få en bekräftelse på din bokning på ditt skärm, vänligen kontrollera:

Om du har fått en bekräftelse via e-post, kontrollera även din skräppost för att se om mejlet har hamnat där.

Om din betalning har gått igenom,  kommer du få ett mejl av oss och då kommer vi att göra vårt yttersta för att slutföra din bokning. Har betalningen inte gått igenom och du inte har fått en bokningsbekräftelse, behöver du boka på nytt. Om du tvekar kan du kontakta kundtjänst via telefon eller chatten.

.

Hjälpte det dig?

Relaterade frågor

Hur ändrar jag min e-postadress? Vad betyder ”kombinerade enkelresor”? Lägga till bagage när du bokar din flygbiljett

Aktuell reseinformation

Mer om aktuell reseinformation

Flygstolen.se använder cookies

Cookies används för flera ändamål. Genom att acceptera ’Alla cookies’ godkänner du vår integritets- och cookiepolicy samt att ta emot icke-funktionella cookies. Genom dessa icke-funktionella cookies kan Flygstolen.se nå dig på andra webbplatser, bland annat baserat på de sidor du har besökt.

Visa detaljer
Alla cookies Nödvändiga cookies