Vilka är villkoren för Airobot check-in service?
- Denna tjänst kan endast köpas till under bokningstillfället, och är inte återbetalningsbar.
- Genom att välja den här tjänsten tillåter du Airobot att slutföra automatisk incheckning i ditt namn samt för de passagerare som ingår i bokningen. Du accepterar att tillhandahålla Airobot all information som krävs för att slutföra automatisk incheckning (passagerarens födelsedatum, passets giltighetstid, utfärdande land, etc.).
- Du godkänner att du har läst, förstått och accepterat villkoren för det flygbolag du har bokat, särskilt dess begränsningar, i ditt namn och på uppdrag av alla passagerare som ingår i bokningen.
- Det är ingen garanti för att samtliga resenärer i bokningen får sitta tillsammans.
- Airobot kan inte slutföra den automatiska incheckningen och skicka ditt boardingkort förrän flygbolaget öppnat sin online check-in.
- Om Airobot inte kan slutföra din online check-in av någon anledning, kommer du att få ett e-postmeddelande och du har rätt att få en återbetalning från Flygstolen.
Om kontaktinformationen som angetts inte var korrekt , kontakta vår kundsupport omedelbart för att informera om detta.
Airobot tar inte ansvar för följande situationer :
- Om du eller någon annan passagerare i bokningen inte har uppfyllt flygbolagets resevillkor.
- Om du inte tillhandahåller Airobot automatiserad check-in service med all den begärda informationen i enlighet med villkoren.
- Om du eller någon annan passagerare i bokningen nekas ombordstigning på grund av att informationen som angetts till Airobot för automatisk check-in var felaktig.
- Om flygbolaget begärt ytterligare betalning för att du valt att checka in på flygplatsen.
- Om flygbolaget inte kan ändra din flygreservation efter att ditt boardingkort har utfärdats.
Observera:
Flygbolagen kan ändra sina villkor. Därför rekommenderar vi dig alltid att besöka hemsidan för det flygbolag du har bokat med för att kontrollera eventuella uppdateringar.