Uppdatering! Det erbjuds nu färre återbetalningar från flygbolagen detta för att de inte ska hamna i ekonomiska svårigheter. Flygbolagen erbjuder flexibla ombokningsregler för alla kunder för att man ska kunna resa ett annat datum. Se processen för ombokning och avbokning av flygbolagen här.

Om flygbolaget har ställt in ditt flyg , kommer du att få ett personligt meddelande från oss. Vi ansöker om återbetalning för ditt inställda flyg hos det aktuella flygbolaget. Vi gör vårt yttersta för att påskynda återbetalningsprocessen från vår sida, men är beroende av rutinerna för alla berörda flygbolag.

Vid en återbetalning från flygbolaget kommer du per automatik få en återbetalning * av ditt biljettpris. Det kan ta upp till 6 månader och du behöver inte kontakta oss för detta. Om du vill boka en ny biljett, vänligen boka på vår hemsida.

* Du får kostnaderna för din biljett tillbaka, bokningskostnader och eventuella ytterligare produkter och tjänster återbetalas inte.

Hjälpte det dig?

Relaterade frågor

När och hur ska du kontakta oss? Om du inte ska resa inom 30 dagar Uppdateringar om tillgängligheten för Flygstolen …

Aktuell reseinformation

Mer om aktuell reseinformation

Flygstolen.se använder cookies

De används för olika ändamål. Genom att klicka på ”Alla kakor” samtycker du till vårt Integritets- och cookiepolicy och vi kommer att erhålla icke-funktionella cookies. Via dessa icke-funktionella cookies kan Flygstolen.se interagera med dig på en annan webbplats baserat på de sidor du har besökt.

Visa mer
Alla cookies Nödvändiga cookies