Uppdatering! Det erbjuds nu färre återbetalningar från flygbolagen detta för att de inte hamna i ekonomiska svårigheter. Flygbolagen erbjuder flexibla ombokningsregler för alla kunder för att man ska kunna resa ett annat datum. Se processen för ombokning och avbokning av flygbolagen här.

Om flygbolaget har ställt in ditt flyg , kommer du att få ett personligt meddelande från oss. Vi ansöker om återbetalning för ditt inställda flyg hos det aktuella flygbolaget.Vi gör vårt yttersta för att påskynda återbetalningsprocessen från vår sida, men är beroende av rutinerna för alla berörda flygbolag.

Vid en återbetalning från flygbolaget kommer du per automatik få en återbetalning * av ditt biljettpris. Det kan ta upp till 6 månader och du behöver inte kontakta oss för detta. Om du vill boka en ny biljett, vänligen boka på vår hemsida.

* Du får kostnaderna för din biljett tillbaka, bokningskostnader och eventuella ytterligare produkter och tjänster återbetalas inte.

Hjälpte det dig?

Relaterade frågor

Avresa inom 30 dagar När och hur ska du kontakta oss? Karantänskyldighet i Storbritannien

Aktuell reseinformation

Mer om aktuell reseinformation

Flygstolen.se använder cookies

Cookies används för flera ändamål. Genom att acceptera ’Alla cookies’ godkänner du vår integritets- och cookiepolicy samt att ta emot icke-funktionella cookies. Genom dessa icke-funktionella cookies kan Flygstolen.se nå dig på andra webbplatser, bland annat baserat på de sidor du har besökt.

Visa detaljer
Alla cookies Nödvändiga cookies