Vi har en hög belastning just nu på grund av Coronasituationen och är för närvarande bara tillgängliga via e-post. Vi ber dig läsa mer på vår hemsida under Vanliga frågorna innan du skickar ett e-postmeddelande till oss. Vi ber också alla som inte ska resa inom 30 dagar att avvakta med att kontakta oss. Vi försöker svara och hjälpa våra kunder så snabbt som möjligt.

Vanliga frågor

Coronavirus och din bokning

Om du inte hittar svaret på din fråga på vår hemsida och verkligen behöver vår hjälp, ber vi dig skicka ett e-postmeddelande till support@flygstolen.se enligt beskrivningen nedan.

Ange i ditt ärende ditt bokningsnummer / ditt avresedatum / namnet på det flygbolag du ska resa med.

Vi kommer att behandla ditt ärende och kontakta dig så snart som möjligt med ett svar.

Hjälpte det dig?

Relaterade frågor

Hur kan jag använda min voucher? Återbetalning av din avbokade biljett Om du inte ska resa inom 30 dagar

Aktuell reseinformation

Mer om aktuell reseinformation

Flygstolen.se använder cookies

Cookies används för flera ändamål. Genom att acceptera ’Alla cookies’ godkänner du vår integritets- och cookiepolicy samt att ta emot icke-funktionella cookies. Genom dessa icke-funktionella cookies kan Flygstolen.se nå dig på andra webbplatser, bland annat baserat på de sidor du har besökt.

Visa detaljer
Alla cookies Nödvändiga cookies