Kan jag ändra min bokning via MyTrips?

Ja, du kan alltid skicka en begäran om ändring, förutom när du ser ett automatiskt meddelande som visar att din biljett inte är ändringsbar.

Om biljettvillkoren tillåter ändringar kan du välja ”Ändra min bokning” i avsnittet MyTrips på vår hemsida och önska din ändring genom att fylla i den begärda informationen.

Välj namnet på den eller de passagerare som du vill ändra biljetterna för följt av:

  • Ändring av datum
  • Ändring av resrutt
  • Namnändring (vid eventuell felstavning)

Du kommer få ett automatiskt svar med ett ärendenummer. 

Vi kommer att kontrollera flygbolagets villkor och möjligheter och därefter svara på din förfrågan med mer  information.

Viktig information

Är din biljett med ett lågprisbolag? Då är ändringar ofta inte tillåtna via oss. Kontakta flygbolaget direkt för alternativ. 

Om ditt flyg trafikeras av ett annat flygbolag än det du köpte din(a) biljett(er) med (så kallad codeshare-partner), kan vi ofta inte göra några ändringar i din bokning. (t.ex. du bokade en KLM-biljett men flygningen flygs av Delta airlines, ett annat flygbolag inom samma allians, men inte det flygbolag som nämns på biljetten).

Viktig! För avgång inom 24 timmar, vänligen kontakta alltid flygbolaget du flyger med direkt.

Hjälpte det dig?

Relaterade frågor

Frågor om betalning Avboka din bokning via MyTrips Begär ditt kvitto via MyTrips

Aktuell reseinformation

Mer om aktuell reseinformation

Flygstolen.se använder cookies

De används för olika ändamål. Genom att klicka på ”Alla kakor” samtycker du till vårt Integritets- och cookiepolicy och vi kommer att erhålla icke-funktionella cookies. Via dessa icke-funktionella cookies kan Flygstolen.se interagera med dig på en annan webbplats baserat på de sidor du har besökt.

Visa mer
Alla cookies Nödvändiga cookies