Har du en fråga om din betalning? Kontrollera om ditt svar redan finns nedan eller kontakta oss via MyTrips.

Under betalningsprocessen ändrades priset på min skärm. Varför?

Vi gör vårt yttersta för att visa de senaste och mest aktuella biljettpriserna. Ändå kan det förekomma att det finns en prisskillnad på betalningssidan som ligger utanför vår kontroll. Detta orsakas ofta av:

  • Flygbolaget ändrar biljettpriser och/eller skatter
  • Det faktum att någon annan bokat biljetten under tiden

Du bestämmer om du accepterar det nya priset som visas. Ett eventuellt tillägg kan aldrig krävas att återbetalas av oss i efterhand.

Vilken betalningsmetod accepteras för betalning?

När du får en betalningslänk från oss kan du med säkerhet betala med ett kreditkort.

Hjälpte det dig?

Relaterade frågor

Begär ditt kvitto via MyTrips Kan jag kontrollera status för min återbetalning … Lägg till extra produkter via MyTrips

Aktuell reseinformation

Mer om aktuell reseinformation

Flygstolen.se använder cookies

De används för olika ändamål. Genom att klicka på ”Alla kakor” samtycker du till vårt Integritets- och cookiepolicy och vi kommer att erhålla icke-funktionella cookies. Via dessa icke-funktionella cookies kan Flygstolen.se interagera med dig på en annan webbplats baserat på de sidor du har besökt.

Visa mer
Alla cookies Nödvändiga cookies