Vi står för kvalitet och bra service är viktigt för oss. Är du inte är nöjd med vår service eller har du ett förslag? Ställ din fråga här eller skicka ditt förslag till vår kundtjänst.

Har du en fråga om din bokade flygresa och har du redan åkt? Då kan du upp till två månader efter ditt flyg skicka in ditt klagomål via e-post.

När får jag ett svar på mitt klagomål?

Vi behandlar alla klagomål. Kan vi lösa detta själv? Då gör vi det helst så fort som möjligt. Vid klagomål som vi är beroende av återkoppling från flygbolaget eller en annan leverantör, kan behandlingsperioden vara lite längre.

Kan jag skicka mitt klagomål angående ett flygbolag till er?

Du kan skicka ditt klagomål om ett flygbolag till oss. Men, vissa flygbolag accepterar endast klagomål som har inlämnats av kunden själv. I så fall kommer vi att informera dig om detta, så du kan skicka ditt klagomål direkt till flygbolaget. Eftersom vi är förmedlare , ansvarar vi inte för tjänster eller service från flygbolag.

Vart kan jag vända mig för frågor angående försenande eller inställda flyg eller nekad ombordstigning?

Om du har en fråga om EU-förordningen för kompensation vid nekad ombordstigning eller har du varit med om en flygförsening eller ett inställt flyg? Då kan du ta kontakt med AirHelp för assistans.

Hjälpte det dig?

Relaterade frågor

Ångerrätt Ditt flyg är försenat eller inställt Hur anmäler jag mig hos AirHelp?

Aktuell reseinformation

  • Coronavirus januari 27, 2020 Senaste uppdatering februari 3, 2020
Mer om aktuell reseinformation

Flygstolen.se använder cookies

Cookies används för flera ändamål. Genom att acceptera ’Alla cookies’ godkänner du vår integritets- och cookiepolicy samt att ta emot icke-funktionella cookies. Genom dessa icke-funktionella cookies kan Flygstolen.se nå dig på andra webbplatser, bland annat baserat på de sidor du har besökt.

Visa detaljer
Alla cookies Nödvändiga cookies