Vi står för jämlikhet. Att tillhandahålla bra service är viktigt för oss. Är du missnöjd med vår service, eller vill framföra ett förslag? Ställ en fråga eller dela ditt förslag med oss.

När får jag ett svar på mitt klagomål?

Vi tar alla klagomål på allvar. Om vi kan åtgärda klagomålet själva kommer vi att göra det så fort som möjligt. För de flesta klagomål förlitar vi oss på återkoppling från flygbolaget eller en tredje part, vilket gör att hanteringstiden kan ta lite längre tid.

Kan jag skicka ett klagomål om flygbolaget till er?

Du kan framföra ett klagomål om flygbolaget genom att skicka det till oss. Men vissa flygbolag accepterar endast klagomål som framförs av kunden. I detta fall råder vi dig att kontakta flygbolaget direkt. Eftersom vi agerar som mellanhand är vi inte ansvariga för flygbolagets tjänster eller service.

Vem kan jag kontakta för frågor om flygförseningar, inställda flyg och nekad ombordstigning?

Har du en fråga om EU-förordningen gällande ersättning för nekad ombordstigning, eller har du behövt ta itu med förseningar eller ett inställt flyg? Vänd dig till AirHelp för att få hjälp och expertråd.

Hjälpte det dig?

Relaterade frågor

Vilka steg tas det vid en begäran om kompensatio … Hur anmäler jag mig hos AirHelp? Mina rättigheter vid en försening på mindre än t …

Aktuell reseinformation

Mer om aktuell reseinformation

Flygstolen.se använder cookies

Cookies används för flera ändamål. Genom att acceptera ’Alla cookies’ godkänner du vår integritets- och cookiepolicy samt att ta emot icke-funktionella cookies. Genom dessa icke-funktionella cookies kan Flygstolen.se nå dig på andra webbplatser, bland annat baserat på de sidor du har besökt.

Visa detaljer
Alla cookies Nödvändiga cookies