AirHelp började som startup i 2013, för att hjälpa passagerare vars flyg har försenats, inställts eller överbokats med deras begäran för att få kompensation. De har sedan dess hjälpt fler än 13 miljoner passagerare att få ersättning. Med ett stort team på så många som 700 anställda över hela världen, hjälper AirHelp passagerare att få kompensation för deras försenade/inställda/överbokade flyg. De samarbetar dessutom med juridiska kontor i 30 länder, så att de kan använda sig av lokal kunskap. Vid behov inleder de rättsliga förfaranden.

Hjälpte det dig?

Relaterade frågor

Servicepaket Strejk eller konkurs av flygbolaget Hur anmäler jag mig hos AirHelp?

Aktuell reseinformation

Mer om aktuell reseinformation

Flygstolen.se använder cookies

Cookies används för flera ändamål. Genom att acceptera ’Alla cookies’ godkänner du vår integritets- och cookiepolicy samt att ta emot icke-funktionella cookies. Genom dessa icke-funktionella cookies kan Flygstolen.se nå dig på andra webbplatser, bland annat baserat på de sidor du har besökt.

Visa detaljer
Alla cookies Nödvändiga cookies