AirHelp började som startup i 2013, för att hjälpa passagerare vars flyg har försenats, inställts eller överbokats med deras begäran för att få kompensation. De har sedan dess hjälpt fler än 13 miljoner passagerare att få ersättning. Med ett stort team på så många som 700 anställda över hela världen, hjälper AirHelp passagerare att få kompensation för deras försenade/inställda/överbokade flyg. De samarbetar dessutom med juridiska kontor i 30 länder, så att de kan använda sig av lokal kunskap. Vid behov inleder de rättsliga förfaranden.
Vad är AirHelp?
Relaterade frågor
Frågor angående mitt ärende Mina rättigheter vid en försening på mindre än t … Ditt flyg är försenat eller inställt-
Visa mer
Hur kan jag avregistrera mig från nyhetsbrevet? Strejk eller konkurs av flygbolaget Hur ändrar jag min e-postadress? Ångerrätt När talas det om force majeure? Hur anmäler jag mig hos AirHelp? Servicepaket Villkor för förmedlare av enskilda resetjänster Har du ett klagomål eller ett förslag? Nekad till att flyga Hur lång tid efter mitt avslutade flyg kan jag skicka in en begäran om kompensation? Vilka steg tas det vid en begäran om kompensation via AirHelp? EU-rättigheter för flygpassagerare Hur hög är kompensationen vid en begäran via AirHelp?
Aktuell reseinformation
- Flexibla ombokningsregler av flygbolagen angående Coronavirus mars 6, 2020 Senaste uppdatering oktober 13, 2021
- Corona åtgärder innan resa maj 14, 2020 Senaste uppdatering oktober 13, 2021
- USA: s reseförbud för européer upphävs i november 2021 mars 12, 2020 Senaste uppdatering september 29, 2021