AirHelp började som startup i 2013, för att hjälpa passagerare vars flyg har försenats, inställts eller överbokats med deras begäran för att få kompensation. De har sedan dess hjälpt fler än 13 miljoner passagerare att få ersättning. Med ett stort team på så många som 700 anställda över hela världen, hjälper AirHelp passagerare att få kompensation för deras försenade/inställda/överbokade flyg. De samarbetar dessutom med juridiska kontor i 30 länder, så att de kan använda sig av lokal kunskap. Vid behov inleder de rättsliga förfaranden.

Hjälpte det dig?

Relaterade frågor

Frågor angående mitt ärende Mina rättigheter vid en försening på mindre än t … Ditt flyg är försenat eller inställt

Aktuell reseinformation

Mer om aktuell reseinformation

Flygstolen.se använder cookies

De används för olika ändamål. Genom att klicka på ”Alla kakor” samtycker du till vårt Integritets- och cookiepolicy och vi kommer att erhålla icke-funktionella cookies. Via dessa icke-funktionella cookies kan Flygstolen.se interagera med dig på en annan webbplats baserat på de sidor du har besökt.

Visa mer
Alla cookies Nödvändiga cookies