Om ditt flyg är försenat eller inställt kommer du automatisk att få ett e-postmeddelande. Du har då kanske möjligheten till att få kompensation. Om du vill att AirHep behandlar din begäran, klickar du bara på länken. På så vis registrerar du dig för AirHelps service. Det enda du behöver göra är att fylla i ditt namn och din e-postadress och svara på ett antal frågor angående ditt flyg. AirHelp tar hand om resten.
Vilka steg tas det vid en begäran om kompensation via AirHelp?
Relaterade frågor
Ditt flyg är försenat eller inställt Hur ändrar jag min e-postadress? När talas det om force majeure?-
Visa mer
Servicepaket Mina rättigheter vid en försening på mindre än tre timmar Har du ett klagomål eller ett förslag? Hur anmäler jag mig hos AirHelp? Villkor för förmedlare av enskilda resetjänster Nekad till att flyga Hur lång tid efter mitt avslutade flyg kan jag skicka in en begäran om kompensation? Hur hög är kompensationen vid en begäran via AirHelp? Vad är AirHelp? Ångerrätt Frågor angående mitt ärende Strejk eller konkurs av flygbolaget Hur kan jag avregistrera mig från nyhetsbrevet? EU-rättigheter för flygpassagerare
Aktuell reseinformation
- Flexibla ombokningsregler av flygbolagen angående Coronavirus mars 6, 2020 Senaste uppdatering oktober 13, 2021
- Corona åtgärder innan resa maj 14, 2020 Senaste uppdatering oktober 13, 2021
- USA: s reseförbud för européer upphävs i november 2021 mars 12, 2020 Senaste uppdatering september 29, 2021